Pages Menu
 Vânzări 0374.109.855
    Suport  0374.109.859
Categories Menu

Cum obtin certificatul digital calificat pentru semnatura electronica extinsa

Conform Normelor de aplicare a Legii 455/2001, un Certificat Digital Calificat  este nominal – identifica o persoana fizica care actioneaza fie in nume propriu, fie ca reprezentant al unui tert, persoana juridica.

1. Completati formularul de inregistrare cu urmatoarele informatii:

  • Datele de identificare ale solicitantului (conform CI), cel pe numele caruia se va emite certificatul;
  • Datele persoanei juridice, informatii necesare facturarii;
  • Informatii privind adresa de livrare a certificatului si documentelor aferente;

Completati acum formularul de inregistrare

2. Imprimati si semnati documentele primite prin email

Dupa completarea formularului  de inregistrare veti primi prin email link-urile aferente documentelor necesare obtinerii certificatului digital calificat, deja completate cu datele din formularul de inscriere.

  • Imprimati, semnati si dupa caz stampilati Contractul de beneficiar in dublu exemplar
  • Imprimati si semnati Contractul de utilizator in dublu exemplar
  • Imprimati si semnati Declaratia de acceptanta
  • Imprimati si semnati Procesul-verbal de predare-primire
  • Faceti o copie dupa actul de identitate semnati si marcati „Conform cu Originalul”

3. Efectuati plata facturii proforme primite.

Dupa completarea formularului veti primi pe email un set de documente ce contin si factura proforma. Pe baza ei puteti efectua plata. Toate datele necesare platii sunt trecute in factura proforma.

4. Documentele trebuie sa ajunga la sediul Alfatrust Certification S.A.

Curierul rapid, reprezentant AlfaTrust va lua legatura cu dumneavoastra pentru ridicarea documentelor si livrarea acestora. In baza acestor documente se va emite certificatul digital calificat care va ajunge la dumneavoastra in maxim 3 zile lucratoare.

IMPORTANT: daca documentele se transmit prin posta, declaratia de acceptanta trebuie autentificata notarial (identificarea utilizatorului de drept de catre un tert de incredere);

Departamentul Validare Alfasign va verifica corectitudinea informatiilor transmise si va emite certificatul digital calificat.

Certificatul digital va fi livrat la dvs.

Certificatul digital si documentele aferente vor fi livrate la sediul dumneavoastra.

Pentru orice detalii suplimentare va stam la dispozitie:
TELEFON 0374.109.855

AlfaSign

AlfaSign