Pages Menu
 Vânzări 0374.109.855
    Suport  0374.109.859
Categories Menu

Reînnoire offline

Semnatura electronica:simplu si sigur.
Reinnoind certificatul digital calificat prin AlfaTrust beneficiati de un pret competitiv si de un proces de reinnoire rapid si simplu.

ATENTIE: daca doriti emiterea unui certificat digital pe dispozitivul e-token achizitionat anterior, luati in considerare ca emiterea unui nou certificat va duce la stergerea celui existent.In cazul in care ati criptat anumite informatii (documente, hard-drive, ect) cu certificatul anterior obtinut, nu veti mai putea decripta respectivele informatii. Puteti opta pentru pastrarea actualului dispozitiv e-token cu certificatul digital existent si emiterea unui certificat digital calificat pe un nou dispozitiv e-token, pe care va trebui sa-l achizitionati separat. In acest caz, consultati procedura de obtinere certificat digital calificat

1.Completati formularul online de inregistrare

In doar cateva minute puteti completa formularul online care va contine urmatoarele informatii:

  • Informatii necesare emiterii certificatului
  • Informatii necesare facturarii
  • Informatii privind adresa de corespondenta si livrarii documentelor aferente

Completati acum formularul de inregistrare

2.Imprimati si semnati documentele primite prin email

Dupa completarea formularului  de inregistrare veti primi prin email un fisier cu documentele necesare obtinerii certificatului digital calificat. Documentele vor fi deja completate cu datele din formularul de inscriere, mai trebuie doar sa:

  • Imprimati, semnati si dupa caz stampilati Contractul de beneficiar in dublu exemplar
  • Imprimati si semnati Contractul de utilizator in dublu exemplar
  • Imprimati si semnati Declaratia de acceptanta
  • Faceti o copie dupa actul de identitate, marcata „Conform cu Originalul”, semnata si datata
  • Faceti o copie CUI – marcata  “Conform cu originalul”, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal, –  in cazul in care plata se va efectua de catre o persoana juridica;

3.Efectuati plata

Dupa completarea formularului veti primi pe email un set de documente ce contin si factura proforma. Pe baza ei puteti efectua plata. Toate datele necesare platii sunt trecute in factura proforma.

Documentele trebuie sa ajunga la sediul Alfatrust Certification S.A.

a.    Utilizatorul de drept se prezinta  personal la sediul nostru din Calea Victoriei nr.155, bl. D1 tronson 8, etaj 7 Sector 1 Bucuresti, Romania. Program Luni-Vineri orele 09:00-17:00;
sau
b.    Curierul rapid reprezentant AlfaTrust va lua legatura cu dumneavoastra pentru livrarea gratuita a documentelor catre sediul nostru. Acestea pot fi trimise si prin posta, la sediul din Calea Victoriei nr.155 , sector 1, Cod Postal 010073.
IMPORTANT: daca documentele se transmit prin posta, declaratia de acceptanta trebuie autentificata notarial (identificarea utilizatorului de drept de catre un tert de incredere);
Departamentul Validare Alfasign va verifica corectitudinea informatiilor transmise si va emite certificatul digital calificat.

5.Certificatul digital va fi livrat la sediul dvs.

Certificatul digital si documentele aferente vor fi livrate la sediul dumneavoastra.

 

Pentru orice detalii suplimentare va stam la dispozitie:

TELEFON 0374.109.855

AlfaSign

AlfaSign