Pages Menu
 Suport 0374.109.859
    Vânzări 0374.109.855
Categories Menu

Instructiuni depunere declaratii online

Instructiuni depunere declaratii online

 

Sistemul de transmitere on-line a declaratiilor fiscale, apartine Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

AlfaTrust Certification S.A. nu este operator si nu poate fi facuta responsabila pentru utilizarea facilitatilor acestui sistem.

Instructiunile din acest manual au fost culese si sintetizate de catre departamentul tehnic/dezvoltare AlfaTrust Certification S.A., din informatiile ce se gasesc pe site-ul ANAF.

 

Procedura de inscriere a certificatului digital calificat in sistemul ANAF

1. Descarcati si salvati “documentul de confirmare”(apasa aici)

2. Completati “documentul de confirmare” dupa cum urmeaza:

  • Introduceti dispozitivul e-Token in calculator si deschideti documentul de confirmare
  • Completati documentul de confirmare pe prima pagina cu Numele, Prenumele, adresa de E-mail si CNP-ul titularului de certificat digital calificat, iar dupa ce ati completat datele apasati pe casuta „Semnatura utilizator”
  • Dati click pe butonul „Sign” si salvati documentul in calculator
  • Introduceti parola dumneavoastra si apasati pe butonul Ok

3. Se salveaza documentul, apoi se transmite catre AlfaTrust certification S.A. pentru confirmare, la adresa de e-mail: confirmare@alfasign.ro

4. Personalul calificat al AlfaTrust Certification S.A. va verifica corectitudinea informatiilor ce se regasesc in “Documentul de confirmare”. In cazul in care informatiile corespund , documentul se va confirma si se va transmite inapoi pe e-mail catre titularul certificatului. In caz contrar se va transmite catre titular  un mail ce va cuprinde erorile gasite in document si se va cere completarea unui nou document de confirmare cu informatiile corecte.

5. ”Documentul de confirmare” primit pe mail se va salva pe ecranul calculatorului (Desktop)

 

6. Pentru inregistrarea documentului de  confirmare aprobat de catre AlfaTrust Certification S.A. in sistemul ANAF, va rugam accesati:

 

  1. Certificat nou – apasa aici
  • Incarcati documentul de confirmare folosind butonul „browse” sau „alegeti fisierul”;
  • Completati datele de identificare a societatii pe care doriti sa o inregistrati (cod unic de identificare fiscala; denumire contribuabil; adresa contribuabil);
  • Dupa verificarea datelor introduse va trebui sa dati click pe butonul „Obtinere Formular 150”;
  • „Formularul 150” care va aparea pe ecranul calculatorului se va printa;
  • Prezentati la orice unitate fiscala Formularul 150, actul de identitate (original+copie) si documentul de împuternicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil.

Confirmarea dreptului de utilizare a serviciului se face de regula prin e-mail, pe adresa comunicata in formularul 150, in termen de 4-7 zile lucratoare de la depunerea documentatiei la organul fiscal. Dupa acest termen puteti incerca sa utilizati serviciul de depunere declaratii chiar daca nu ati primit confirmarea pe mail. Daca intampinaţi probleme, va rugam sa trimiteti mesajul de eroare pe adresa de mail Admin.Portal@mfinante.ro

 

  1. Reinnoire certificate – apasa aici
  • Selectati documentul de confirmare
  • Transmite documentul

Pentru a beneficia de mai multe informatii pentru accesul in sistemul ANAF , precum si modalitatea de utilizare a certificatului digital obtinut, in cadrul acestui sistem, va rugam sa contactati administratorii respectivelor sisteme.

 

AlfaSign

AlfaSign