Pages Menu
 Sales 0374.109.855
    Support  0374.109.859
Categories Menu

Declarația 112 se depune doar electronic

Formularul 112, folosit pentru declararea contribuțiilor de asigurări sociale și impozitului pe venit, se va depune de acum înainte exclusiv online.

Declaratia 112ANAF informeaza ca in conformitate cu prevederile art.3, alin.(1) din Ordinul comun al ministrului finantelor publice, ministrului muncii, familiei si protectiei sociale si al ministrului sanatatii nr.1045/2084/793/2012 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a „Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate”, cu modificarile si completarile ulterioare, aveti obligatia depunerii declaratiei 112 prin mijloace electronice de transmitere la distanta prin accesarea site-ului www.e-guvernare.ro.

Semnarea declarațiilor se realizează prin utilizarea certificatului digital calificat emis de un furnizor de servicii de certificare, acreditat în condițiile Legii nr.455/2001 privind semnatura electronică.

Obține acum semnătura electronică pentru depunerea declarației 112

Digital Certificate for the MySMIS platform

În urma întrebărilor transmise cu privire la persoanele care au nevoie de certificat digital calificat pentru a se înregistra în aplicația MySMIS 2014 versiunea 1.0., Ministerul Fondurilor Europene (MFE) precizează că numai reprezentantul legal (sau împuternicit) al unei persoane juridice care dorește să depună o cerere de finanțare are nevoie de certificat digital calificat. Persoana juridică respectivă se poate înscrie în sistem numai prin folosirea acestuia.

Cei care vor contribui la elaborarea cererii de finanțare și, ulterior, la implementarea proiectului unei persoane juridice (ex. membri în echipa de proiect, consultanți etc.), nu au nevoie de certificat digital, dar vor avea nevoie să primească o validare de la persoana juridică la care se asociază (mai precis de la reprezentantul legal/ împuternicit al acesteia).

Sursa: http://www.fonduri-ue.ro/presa/comunicate/1766-anunt-02-03-2016

Cumpară acum certificatul digital calificat de la Alfatrust.

Obține acum!

European Funds Ministry is testing MySMIS 2014

Ministerul Fondurilor Europene (MFE) anunță că în perioada 8 – 18 martie 2016 va fi disponibil pentru a fi testat de către public modulul ”Depunerea cererii de finanțare” al aplicației MySMIS 2014 versiunea 1.0., la adresa www.fonduri-ue.ro. Aceasta aplicatie IT a fost elaborată de către MFE împreună cu Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) pentru a facilita schimbul electronic de informații între beneficiari și autoritățile cu atribuții în gestionarea fondurilor europene structurale și de investiții. Prin implementarea aplicației MySMIS 2014, Ministerul Fondurilor Europene răspunde prevederilor regulamentelor europene aplicabile perioadei de programare 2014-2020.

Orice persoană juridică interesată de testarea aplicației IT trebuie să fie înregistrată în sistem de către reprezentantul legal sau un împuternicit al acestuia, obligatoriu prin utilizarea propriului Certificat digital calificat pentru semnarea electronică a documentelor. Certificatele digitale calificate sunt folosite și în alte situații de interacțiune cu autoritățile ( depunerea de declaraţii fiscale la ANAF). Sunt acceptate în sistem toate certificatele digitale calificate emise în condițiile legii. În cadrul proiectelor ce urmează a fi finanțate, costurile aferente procurării certificatelor digitale calificate sunt eligibile.

Atât în faza de testare cât și după lansarea în producție, o persoană juridică va putea înscrie mai mulți utilizatori pentru completarea informațiilor din cererea de finanțare.

Apelurile deschise în sistem în perioada de testare vor conține prevederi ale ghidurilor ce pot suferi modificări în varianta finală.

Încurajăm potențialii beneficiari să identifice și să ne sesizeze eventuale dificultăți în accesarea sau introducerea datelor aferente cererilor de finanțare, pentru a sprijini îmbunătățirea sistemului. În momentul lansării aplicației în varianta de testare, utilizatorii vor avea la dispoziție un centru de sprijin aferent MySMIS 2014.

Sursa: http://www.fonduri-ue.ro/presa/comunicate/1760-comunicat-27-02-2016

 

Cumpară acum certificatul digital calificat de la Alfatrust.

Obține acum!

LEGIS Partnership

AlfaSign a încheiat un parteneriat cu LEGIS CTCE prin care clienții – abonații Legis beneficiază de discount de 20% la achiziția pachetului de semnatură electronică.

Obtine acum un certificat digital pentru semnatura electronica (pret: 36 EUR, Transportul este gratuit).

LegisPlus – Cel mai bun soft de legislatie la ora actuala

LegisPlus este o aplicatie ce oferă posibilitatea de a accesa ONLINE baza de date legislativă a programului LEGIS, direct de pe calculatorul dumneavoastra prin intermediul Internetului, fără a fi necesară instalarea programului pe calculator.

Digital certificate obtained using SEAP

Purchase the electronic signature (digital certificate + eToken + electronic signing software) by Electronic Procurement System (SEAP)!

After logging in the system, visit the list and identify us:

  • Alfatrust Certification S.A
  • CPV code for Digital Certificate: 79132100-9 – Certification Service
  • Product: Electronic signature kit (digital certificate + eToken + signing software eToken)

After identification, please place your request according to the procedure of direct buying and in no time you will be contacted by a Alfatrust consultant!

AlfaSign

AlfaSign